hygienic products

Plastica Ltd. is the most modern producer of hygienic products for children under Happy brand and the hygienic products dedicated for people suffering from incontinence problems under Seni brand. 
In this place the most technologically advanced products are produced and they reach more and more clients and consumers on the whole world.

Hygienic products under Happy brand are designed in mind with comfort and children safety. New technological solutions make an anatomic filler ideally fitted to child’s body and better elasticity of 3D FLEXI system ensures diaper’s tightness and comfort for a long time. New diaper’s construction means also better distribution of liquid which ensures dryness and makes the baby’s skin dry for a long time without any irritation. Colorful printing on the diaper is additional attraction for your baby. Due to application of breathable laminates the products and permeable and very soft. Diapers are featured with ODOR STOP system and green tea extract that possess antibacterial features.

More about Happy diapers you can find in our internet Happy TV and on the website www.happy-global.com.

The newest solutions in incontinence products (uncontrolled urine output) is undoubtedly absorptive underwear designed for people suffering with urologic problems under Seni Active brand. This patented product is characterized by full binding and tightness around the thigh. It also possess a unique SEP system and the most modern absorbent core which ensures safe and long use and exceptional soft nonwoven fabric inside the product resulting in the highest comfort of use.

More information about incontinent products you can find on websites www.seni-global.com and www.tzmo-global.com

every day comfort

Implementation of new ideas and solutions, new materials development and creation of new quality of products are the main targets for our team. The commitment of technological, laboratory and R&D departments into hygienic products development enable us to create modern devices receiving recognition of the clients around the world.

change the language: pl en de ru
zamknij

newsletter

If you need any information about our company and products please give us your email below and click "send"

* required fields
This website uses cookie files.

Our service uses cookie files. By visiting website Plastica Sp. z o.o. you agree to our use of cookies in order to ensure that it is comfortable for you to browse our website. Get more information about cookies policy »

zamknij

Polimery

Plastica Sp. z o.o. wspiera akcję społeczną POLIMERY PRZYJAZNE CZŁOWIEKOWI, POTRZEBNE LUDZIOM

 

Niewiele jest spraw, co do których Polacy są zgodni. Jedną z nich jest fatalny publiczny wizerunek tworzyw sztucznych. Przemysł tworzyw stał się dyżurnym „chłopcem do bicia” w Polsce i UE, jest obwiniany za wszelkie błędy i wypaczenia naszej cywilizacji. Czas na podjęcie działań, które w rozsądnej perspektywie pozwolą zmienić negatywne społeczne nastawienie wobec tworzyw.

 

Przede wszystkim najwyższy czas na wyrugowanie z przestrzeni publicznej koszmarka językowego „tworzywa sztuczne”. Ten termin natychmiast odrzuca każdego normalnego człowieka, jego ocieplenie i zmiana wizerunku na pozytywny wydaje się niemożliwa, albowiem nic co „sztuczne” nie może być przyjazne człowiekowi. Dlatego proponujemy zastąpienie koszmarka językowego terminem „tworzywa polimerowe”, a szerzej POLIMERY. Nazwa POLIMERY oddaje istotę rzeczy i nie jest obciążona negatywnymi asocjacjami i skojarzeniami wytworzonymi wokół koszmarka językowego. Jest nawet sympatyczna i, jak widać po logo akcji, da się za jej pomocą komunikować treści mające odzwierciedlenie w rzeczywistości.

 

Pamiętajmy, że jak mówi Pismo, na początku było Słowo. Język ma kluczowe znaczeniu w międzyludzkiej komunikacji i tworzeniu korzystnego lub negatywnego wizerunku. Krótko mówiąc: język tworzy rzeczywistość.

 

Celem akcji jest rozpropagowanie terminu POLIMERY, który w niedalekiej przyszłości powinien zastąpić koszmarek językowy. Przemysł polimerowy musi się zacząć w końcu bronić. Polimery są niezbywalnym elementem naszej cywilizacji i tylko od człowieka, od nas samych zależy, jak będą nam służyć.

 

Wprowadzenie terminu POLIMERY do dyskursu publicznego pozwoli rozpocząć wiele pozytywnych działań wizerunkowych we współpracy z mediami i organizacjami społecznymi.

 

Zmiana wizerunku branży powinna ożywczo wpłynąć na sam biznes. Zejście z linii strzału ekologów, mediów, polityków, innych grup opiniotwórczych, powinno przynieść mierzalne biznesowe efekty. Taki stan rzeczy na pewno zostanie zauważony przez inwestorów zagranicznych. Wreszcie, może to być sygnał do konsolidacji przemysłu polimerowego, co zaowocuje wzrostem siły i znaczenia tej branży w całej gospodarce.