opakowania giętkie

opakowania giętkie

Opakowania odgrywają coraz większą rolę w życiu codziennym. Na nasze decyzje zakupowe wpływają wielokolorowe i coraz bardziej atrakcyjne opakowania produktów. Atrakcyjność opakowań to jedno, natomiast drugim ważnym elementem jest jego funkcjonalność. Połączenie tych aspektów daje wymierny sukces oraz wpływa na zadowolenie klienta. Wychodząc naprzeciw wymaganiom rynku zainwestowaliśmy w najnowocześniejszy park maszynowy umożliwiający produkcję opakowań począwszy od granulatu do gotowego wyrobu.

Flexo - nieograniczone możliwości

FLEXO - nieograniczone możliwości

Oferujemy opakowania giętkie do pakowania artykułów higienicznych z uchwytami typu „seal-handle” czy „handle-strip” a także z fałdą „flip - top” do automatycznego i ręcznego pakowania. Oferujemy także folie do automatów pakujących w formie taśmy jak również usługę drukowania folii w technologii FLEXO.

Nasze folie wykorzystywane są w przemyśle higienicznym, rolnym, chemicznym i spożywczym zarówno w formie pierwotnej, jak i w postaci laminatu. Oferujemy folię polietylenową 3 - warstwową o szerokości roboczej do 2200mm, średnicy nawoju do 1200mm i grubości 20 - 250mikronów. W celu optymalizacji kosztów produkcji i gwarancji terminu dostawy, utrzymujemy bezpieczny bufor folii dla poszczególnego klienta.

opakowania - zaprojektowane by cieszyć

Proces nadruku to pośredni etap produkcji opakowań foliowych, którą oferujemy. Wychodząc naprzeciw naszym klientom, którzy oczekują różnorodnych asortymentów, wysokiej jakości nadruku oraz krótkiego czasu dostawy opakowań zainwestowaliśmy w technologię FLEXO renomowanej firmy Windmöller & Hölscher. 10-cio kolorowe maszyny fleksograficzne NOVOFLEX CL jak i MIRAFLEX AM to najnowsze osiągnięcie technologiczne umożliwiające nadruk na folii o szerokości do 1500 mm i powtarzalności raportu odpowiednio 1250 mm i 800 mm z prędkością do 600m/min.

więcej
opakowania - zaprojektowane by cieszyć
opakowania - zaprojektowane by cieszyć

opakowania - zaprojektowane by cieszyć

Ciągi technologiczne wyposażone są w najnowocześniejsze rozwiązania techniczne takie jak EASY SET czy EASY REG umożliwiające ustawienie nadruku przy minimalnym zużyciu materiału. Proces druku kontrolowany jest za pomocą systemu 3 kamer gwarantując stuprocentową jakość zadruku. Ponadto uruchomiliśmy mieszalnię farbową oraz wdrożyliśmy system CMS aby jak najszybciej reagować na potrzeby klientów.


Dzięki wykorzystaniu najnowszej techniki oraz bazując na długoletnim doświadczeniu naszego zespołu jesteśmy partnerem godnym zaufania. Jakość nadruku i opakowań została doceniona przez wiodące marki na rynku globalnym, takie jak BellaHappy, czy Seni.

kolorystyka i wykonanie dopasowane do potrzeb

Wykonujemy nadruki zgodnie z życzeniem klienta oraz posiadamy specjalistyczną wiedzę w zakresie obróbki projektów do druku fleksograficznego. 
Nowoczesna drukarnia w spółce Plastica Sp. z o.o. gwarantuje wysoką intensywność i czystość barw,  szybkie i bezpieczne mieszanie farb (zarówno wg systemu PANTONE jaki i kolorów specjalnych) oraz ergonomiczną logistykę farbową, co w konsekwencji obniża koszty produkcji i skraca czas dostawy. Wysoka jakość opakowań została doceniona przez wiodące marki na rynku globalnym.      

Wyprzedzamy czas

Dzięki własnej mieszalni farb dobieramy kolorystykę wg wymagań najbardziej wymagających klientów. Z analizy procesu fleksodruku wynika, że niespełna 50% czasu związanego z przygotowaniem nadruku zajmuje dobranie odpowiedniej palety barw. Znając wartość czasu, we współpracy z naszym strategicznym dostawcą farb fleksograficznych uruchomiliśmy najnowszą mieszalnię farb, dzięki czemu gwarantujemy powtarzalność kolorystyki na poziomie △E ≤ 2, oszczędzając przy tym czas i pieniądze.

Nowoczesna drukarnia w spółce Plastica Sp. z o.o. gwarantuje wysoką intensywność i czystość barw, szybkie i bezpieczne mieszanie farb zarówno wg systemu PANTONE jak i kolorów specjalnych oraz ergonomiczną logistykę farbową, co w konsekwencji obniża koszty produkcji i skraca czas dostawy. Współpraca drukarni i działu Kontroli Jakości zapewnia zawsze najwyższą jakość druku i zadowolenie coraz bardziej wymagających klientów.

Zmień język: pl en de ru
Ta strona wykorzystuje pliki cookies (pot.:ciasteczka)

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies (pol.: ciasteczka). Korzystając ze strony internetowej Plastica wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania zawartości naszych serwisów. Dowiedz sie więcej na temat polityki cookies »

zamknij

Polimery

Plastica Sp. z o.o. wspiera akcję społeczną POLIMERY PRZYJAZNE CZŁOWIEKOWI, POTRZEBNE LUDZIOM

 

Niewiele jest spraw, co do których Polacy są zgodni. Jedną z nich jest fatalny publiczny wizerunek tworzyw sztucznych. Przemysł tworzyw stał się dyżurnym „chłopcem do bicia” w Polsce i UE, jest obwiniany za wszelkie błędy i wypaczenia naszej cywilizacji. Czas na podjęcie działań, które w rozsądnej perspektywie pozwolą zmienić negatywne społeczne nastawienie wobec tworzyw.

 

Przede wszystkim najwyższy czas na wyrugowanie z przestrzeni publicznej koszmarka językowego „tworzywa sztuczne”. Ten termin natychmiast odrzuca każdego normalnego człowieka, jego ocieplenie i zmiana wizerunku na pozytywny wydaje się niemożliwa, albowiem nic co „sztuczne” nie może być przyjazne człowiekowi. Dlatego proponujemy zastąpienie koszmarka językowego terminem „tworzywa polimerowe”, a szerzej POLIMERY. Nazwa POLIMERY oddaje istotę rzeczy i nie jest obciążona negatywnymi asocjacjami i skojarzeniami wytworzonymi wokół koszmarka językowego. Jest nawet sympatyczna i, jak widać po logo akcji, da się za jej pomocą komunikować treści mające odzwierciedlenie w rzeczywistości.

 

Pamiętajmy, że jak mówi Pismo, na początku było Słowo. Język ma kluczowe znaczeniu w międzyludzkiej komunikacji i tworzeniu korzystnego lub negatywnego wizerunku. Krótko mówiąc: język tworzy rzeczywistość.

 

Celem akcji jest rozpropagowanie terminu POLIMERY, który w niedalekiej przyszłości powinien zastąpić koszmarek językowy. Przemysł polimerowy musi się zacząć w końcu bronić. Polimery są niezbywalnym elementem naszej cywilizacji i tylko od człowieka, od nas samych zależy, jak będą nam służyć.

 

Wprowadzenie terminu POLIMERY do dyskursu publicznego pozwoli rozpocząć wiele pozytywnych działań wizerunkowych we współpracy z mediami i organizacjami społecznymi.

 

Zmiana wizerunku branży powinna ożywczo wpłynąć na sam biznes. Zejście z linii strzału ekologów, mediów, polityków, innych grup opiniotwórczych, powinno przynieść mierzalne biznesowe efekty. Taki stan rzeczy na pewno zostanie zauważony przez inwestorów zagranicznych. Wreszcie, może to być sygnał do konsolidacji przemysłu polimerowego, co zaowocuje wzrostem siły i znaczenia tej branży w całej gospodarce.