recykling

recykling

Głównym czynnikiem decydującym o wyborze odpowiedniego surowca są jego parametry techniczne oraz cena. Zastąpienie pierwotnego surowca znacznie tańszym – powtórnie przetworzonym – jakim jest recyklat, jest możliwe tylko przy zastosowaniu najnowocześniejszej technologii i wyselekcjonowanej jakości surowca. 
Czystość i powtarzalność własnych zasobów odpadów sztucznych z artykułów higienicznych i najnowocześniejsza technologia zastosowana w recyklingu sprawia, że oferujemy recyklat o najlepszym stosunku jakości do ceny.

recyklat

Jesteśmy jedną z niewielu firm w Polsce, która oferuje recyklat pochodzący z technologii wytłaczania z zastosowaniem filtrów laserowych. Opatentowany system filtracji oraz odgazowanie sprawiają, że przetworzony materiał jest pozbawiony w całości wszelkich obcych wtrąceń, a wilgotność materiału kształtuje się na poziomie ok. 150ppm. Dzięki dostępowi do własnych zasobów odpadów sztucznych pochodzących z produkcji wyrobów higienicznych posiadamy surowiec o definiowanej i powtarzalnej jakości. Najnowsza technologia, nowoczesne zaplecze laboratoryjne i wyłączność na dostępność surowca powoduje, że nasze produkty są najwyższej jakości.

Oferujemy regranulaty polietylenowe, polipropylenowe oraz polietylenowo – polipropylenowe głównie w kolorze białym. Na specjalne życzenie klienta dobieramy kolorystykę wyrobu indywidualnie. Nasze recyklaty idealnie nadają się do przetwórstwa w procesie wtryskiwania i wytłaczania. Stosowane są do produkcji skrzynek narzędziowych czy ogrodowych, doniczek, akcesoriów meblowych, samochodowych i dla budownictwa i wielu innych akcesoriów, a także jako dodatek do produkcji folii. Regranulat pakowany jest w oktabiny tekturowe, opakowania typu big-bag lub worki. Dbając o jakość naszych klientów prowadzimy proces mieszania regranulatów w silosach mieszających celem ujednolicenia kolorystyki oraz parametrów t.j.: MFI gęstość nasypowa, gęstość zanurzeniowa.

Więcej o recyklingu - kliknij

recyklat

elastyczność i doświadczenie

Dwa ciągi technologiczne o wysokiej wydajności przetwórczej, renomowanego dostawcy, wpływają na elastyczność w zarządzaniu logistyką i procesem produkcyjnym, co z kolei przyczynia się do zwiększonej dostępności recyklatu i bezpieczeństwa biznesowego.

Synergia wiedzy opartej na opatentowanych rozwiązaniach technologicznych oraz know-how naszego zespołu sprawia, że nasza oferta rynkowa jest unikatowa i ciągle rozwijana.


Zmień język: pl en de ru
Ta strona wykorzystuje pliki cookies (pot.:ciasteczka)

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies (pol.: ciasteczka). Korzystając ze strony internetowej Plastica wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania zawartości naszych serwisów. Dowiedz sie więcej na temat polityki cookies »

zamknij

Polimery

Plastica Sp. z o.o. wspiera akcję społeczną POLIMERY PRZYJAZNE CZŁOWIEKOWI, POTRZEBNE LUDZIOM

 

Niewiele jest spraw, co do których Polacy są zgodni. Jedną z nich jest fatalny publiczny wizerunek tworzyw sztucznych. Przemysł tworzyw stał się dyżurnym „chłopcem do bicia” w Polsce i UE, jest obwiniany za wszelkie błędy i wypaczenia naszej cywilizacji. Czas na podjęcie działań, które w rozsądnej perspektywie pozwolą zmienić negatywne społeczne nastawienie wobec tworzyw.

 

Przede wszystkim najwyższy czas na wyrugowanie z przestrzeni publicznej koszmarka językowego „tworzywa sztuczne”. Ten termin natychmiast odrzuca każdego normalnego człowieka, jego ocieplenie i zmiana wizerunku na pozytywny wydaje się niemożliwa, albowiem nic co „sztuczne” nie może być przyjazne człowiekowi. Dlatego proponujemy zastąpienie koszmarka językowego terminem „tworzywa polimerowe”, a szerzej POLIMERY. Nazwa POLIMERY oddaje istotę rzeczy i nie jest obciążona negatywnymi asocjacjami i skojarzeniami wytworzonymi wokół koszmarka językowego. Jest nawet sympatyczna i, jak widać po logo akcji, da się za jej pomocą komunikować treści mające odzwierciedlenie w rzeczywistości.

 

Pamiętajmy, że jak mówi Pismo, na początku było Słowo. Język ma kluczowe znaczeniu w międzyludzkiej komunikacji i tworzeniu korzystnego lub negatywnego wizerunku. Krótko mówiąc: język tworzy rzeczywistość.

 

Celem akcji jest rozpropagowanie terminu POLIMERY, który w niedalekiej przyszłości powinien zastąpić koszmarek językowy. Przemysł polimerowy musi się zacząć w końcu bronić. Polimery są niezbywalnym elementem naszej cywilizacji i tylko od człowieka, od nas samych zależy, jak będą nam służyć.

 

Wprowadzenie terminu POLIMERY do dyskursu publicznego pozwoli rozpocząć wiele pozytywnych działań wizerunkowych we współpracy z mediami i organizacjami społecznymi.

 

Zmiana wizerunku branży powinna ożywczo wpłynąć na sam biznes. Zejście z linii strzału ekologów, mediów, polityków, innych grup opiniotwórczych, powinno przynieść mierzalne biznesowe efekty. Taki stan rzeczy na pewno zostanie zauważony przez inwestorów zagranicznych. Wreszcie, może to być sygnał do konsolidacji przemysłu polimerowego, co zaowocuje wzrostem siły i znaczenia tej branży w całej gospodarce.