wyroby higieniczne

wyroby higieniczne

Plastica Sp. z o.o. jest najnowocześniejszym producentem wyrobów higienicznych dla dzieci pod marką Happy i wyrobów dla osób cierpiących na problemy inkontynentne pod marką Seni
To w tym miejscu powstają najbardziej zaawansowane technologicznie wyroby, które docierają do coraz większego grona klientów i konsumentów na całym świecie.

Happy - pieluszki

Wyroby higieniczne pod marką Happy projektowane są z myślą o komforcie i bezpieczeństwie dzieci. Nowe rozwiązania technologiczne sprawiają, że wkład anatomiczny pieluszek jest idealnie dopasowany do ciała dziecka, a większa elastyczność systemu 3D FLEXI zapewnia szczelność pieluszki i komfort na długi czas. Nowa konstrukcja pieluszki to także lepsza dystrybucja cieczy, która zapewnia poczucie suchości i sprawia, że skóra dziecka pozostaje na długo sucha bez podrażnienia. Kolorowy nadruk na pieluszce to dodatkowa atrakcja dla Twojego maluszka. Dzięki zastosowaniu laminatów paroprzepuszczalnych wyroby są przewiewne i miękkie w dotyku. Pieluszki posiadają system ODOR STOP, jak i wyciąg z ekstraktu zielonej herbaty, posiadający właściwości antybakteryjne.

Więcej o pieluszkach Happy w naszej telewizji internetowej Happy TV i na stronie www.happy-global.com.

Najnowszymi rozwiązaniami w zakresie wyrobów do inkontynencji (niekontrolowanego wydalania moczu) jest niewątpliwie bielizna chłonna przeznaczona dla osób aktywnych z problemami urologicznymi pod marką Seni Active. To opatentowany wyrób charakteryzujący się pełnym opasaniem i uszczelnieniem wokół uda, posiadający unikatowy system SEP oraz najnowocześniejszy wkład chłonny, zapewniający bezpieczne i długie użytkowanie oraz wyjątkowo miękką włókninę wewnątrz wyrobu zapewniającą najwyższy komfort użytkowania.

Więcej informacji na temat wyrobów inkontynentnych na stronach 
www.seni-global.com oraz www.tzmo-global.com

Seni - wyroby do inkontynencji

komfort każdego dnia

Implementacja nowych pomysłów i rozwiązań, rozwój nowoczesnych materiałów, a także kreowanie nowej jakości wyrobów, to główne cele naszego zespołu.  Zaangażowanie działów technologicznych, laboratoriów czy jednostki B+R w rozwój wyrobów higienicznych stwarza idealne warunki do kreowania nowoczesnych wyrobów, które cieszą się uznaniem naszych klientów i konsumentów na całym świecie

Zmień język: pl en de ru
zamknij

newsletter

Jeśli chcesz otrzymać od nas informacje o firmie i naszych produktach, prosimy o podanie Twojego adresu e-mail poniżej i kliknięcie przycisku "wyślij".

* pola wymagane
Ta strona wykorzystuje pliki cookies (pot.:ciasteczka)

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies (pol.: ciasteczka). Korzystając ze strony internetowej Plastica wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania zawartości naszych serwisów. Dowiedz sie więcej na temat polityki cookies »

zamknij

Polimery

Plastica Sp. z o.o. wspiera akcję społeczną POLIMERY PRZYJAZNE CZŁOWIEKOWI, POTRZEBNE LUDZIOM

 

Niewiele jest spraw, co do których Polacy są zgodni. Jedną z nich jest fatalny publiczny wizerunek tworzyw sztucznych. Przemysł tworzyw stał się dyżurnym „chłopcem do bicia” w Polsce i UE, jest obwiniany za wszelkie błędy i wypaczenia naszej cywilizacji. Czas na podjęcie działań, które w rozsądnej perspektywie pozwolą zmienić negatywne społeczne nastawienie wobec tworzyw.

 

Przede wszystkim najwyższy czas na wyrugowanie z przestrzeni publicznej koszmarka językowego „tworzywa sztuczne”. Ten termin natychmiast odrzuca każdego normalnego człowieka, jego ocieplenie i zmiana wizerunku na pozytywny wydaje się niemożliwa, albowiem nic co „sztuczne” nie może być przyjazne człowiekowi. Dlatego proponujemy zastąpienie koszmarka językowego terminem „tworzywa polimerowe”, a szerzej POLIMERY. Nazwa POLIMERY oddaje istotę rzeczy i nie jest obciążona negatywnymi asocjacjami i skojarzeniami wytworzonymi wokół koszmarka językowego. Jest nawet sympatyczna i, jak widać po logo akcji, da się za jej pomocą komunikować treści mające odzwierciedlenie w rzeczywistości.

 

Pamiętajmy, że jak mówi Pismo, na początku było Słowo. Język ma kluczowe znaczeniu w międzyludzkiej komunikacji i tworzeniu korzystnego lub negatywnego wizerunku. Krótko mówiąc: język tworzy rzeczywistość.

 

Celem akcji jest rozpropagowanie terminu POLIMERY, który w niedalekiej przyszłości powinien zastąpić koszmarek językowy. Przemysł polimerowy musi się zacząć w końcu bronić. Polimery są niezbywalnym elementem naszej cywilizacji i tylko od człowieka, od nas samych zależy, jak będą nam służyć.

 

Wprowadzenie terminu POLIMERY do dyskursu publicznego pozwoli rozpocząć wiele pozytywnych działań wizerunkowych we współpracy z mediami i organizacjami społecznymi.

 

Zmiana wizerunku branży powinna ożywczo wpłynąć na sam biznes. Zejście z linii strzału ekologów, mediów, polityków, innych grup opiniotwórczych, powinno przynieść mierzalne biznesowe efekty. Taki stan rzeczy na pewno zostanie zauważony przez inwestorów zagranicznych. Wreszcie, może to być sygnał do konsolidacji przemysłu polimerowego, co zaowocuje wzrostem siły i znaczenia tej branży w całej gospodarce.