źródła emisji pola elektromagnetycznego (EMF)

Oddziaływanie pola elektromagnetycznego w budynkach mieszkalnych to bardzo obszerne i złożone zagadnienie. Przewody w podłogach, sufitach, ścianach sąsiednich apartamentów mogą charakteryzować się silnym oddziaływaniem EMF w otoczeniu, w którym mieszkamy. Długotrwałe narażenie na działanie pola elektromagnetycznego może mieć negatywny wpływ na zdrowie mieszkańców. Instalacja elektryczna w budynkach, nie mówiąc o wszystkich urządzeniach elektronicznych które znajdują się w naszych budynkach mieszkalnych wpływają na nasze zdrowie i jakość życia każdego dnia. Poniżej znajduje się lista najczęściej używanych urządzeń, generujących promieniowane EMF w naszym domowym otoczeniu:

źródła emisji pola elektromagnetycznego
  • - pralka
  • - suszarka do ubrań
  • - suszarka do włosów
  • - lokówka, prostownica
  • - wentylacja elektryczna
  • - rolety elektryczne
  • - telewizor
  • - odbiornik tv cyfrowej
  • - ruter
  • - radio, radio-budzik
  • - zegarki elektroniczne
  • - sprzęt audio – video
  • - komputer
  • - telefon komórkowy
  • - tablet
  • - opiekacz
  • - grzejnik elektryczny
  • - klimatyzacja
  • - pompa do uzdatniania ścieków
  • instalacja elektryczna (przewody elektryczne wraz z włącznikami i kontaktami) -
  • ładowarki do sprzętu elektronicznego -
  • odkurzacz -
  • żelazko -
  • podgrzewacz do butelek dla dziecka -
  • telefon komórkowy -
  • koc elektryczny -
  • system sterowania pozycją łóżka -
  • przedłużacze -
  • inteligentne systemy do zarządzania funkcją domu czy mieszkania -
  • nawilżacze i osuszacze powietrza -
  • maszyna do szycia -
  • parownice -
  • drukarki -
  • kamery IP -
  • sprzęt fitness -
  • sprzęt RTV i AGD pochodzące z sąsiedztwa -
  • kopiarki, skanery i niszczarki -
  • inne urządzenia biurowe zasilane prądem elektrycznym -
źródła emisji pola elektromagnetycznego
EMF pochodzące ze środowiska zewnętrznego

EMF pochodzące ze środowiska zewnętrznego

  • - linie wysokiego napięcie (w ziemi i wiszące)
  • - radiostacje
  • - inteligentne systemy sterowane drogą radiową, WI-FI
  • - farmy wietrzne
  • - stacje transformatorowe
  • - przewodzące rury kanalizacyjno-wodne
  • - stacje nadawcze telefonii komórkowej
  • - sąsiedztwo
Zmień język: pl en de ru
zamknij

newsletter

Jeśli chcesz otrzymać od nas informacje o firmie i naszych produktach, prosimy o podanie Twojego adresu e-mail poniżej i kliknięcie przycisku "wyślij".

* pola wymagane
Ta strona wykorzystuje pliki cookies (pot.:ciasteczka)

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies (pol.: ciasteczka). Korzystając ze strony internetowej Plastica wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania zawartości naszych serwisów. Dowiedz sie więcej na temat polityki cookies »

zamknij

Polimery

Plastica Sp. z o.o. wspiera akcję społeczną POLIMERY PRZYJAZNE CZŁOWIEKOWI, POTRZEBNE LUDZIOM

 

Niewiele jest spraw, co do których Polacy są zgodni. Jedną z nich jest fatalny publiczny wizerunek tworzyw sztucznych. Przemysł tworzyw stał się dyżurnym „chłopcem do bicia” w Polsce i UE, jest obwiniany za wszelkie błędy i wypaczenia naszej cywilizacji. Czas na podjęcie działań, które w rozsądnej perspektywie pozwolą zmienić negatywne społeczne nastawienie wobec tworzyw.

 

Przede wszystkim najwyższy czas na wyrugowanie z przestrzeni publicznej koszmarka językowego „tworzywa sztuczne”. Ten termin natychmiast odrzuca każdego normalnego człowieka, jego ocieplenie i zmiana wizerunku na pozytywny wydaje się niemożliwa, albowiem nic co „sztuczne” nie może być przyjazne człowiekowi. Dlatego proponujemy zastąpienie koszmarka językowego terminem „tworzywa polimerowe”, a szerzej POLIMERY. Nazwa POLIMERY oddaje istotę rzeczy i nie jest obciążona negatywnymi asocjacjami i skojarzeniami wytworzonymi wokół koszmarka językowego. Jest nawet sympatyczna i, jak widać po logo akcji, da się za jej pomocą komunikować treści mające odzwierciedlenie w rzeczywistości.

 

Pamiętajmy, że jak mówi Pismo, na początku było Słowo. Język ma kluczowe znaczeniu w międzyludzkiej komunikacji i tworzeniu korzystnego lub negatywnego wizerunku. Krótko mówiąc: język tworzy rzeczywistość.

 

Celem akcji jest rozpropagowanie terminu POLIMERY, który w niedalekiej przyszłości powinien zastąpić koszmarek językowy. Przemysł polimerowy musi się zacząć w końcu bronić. Polimery są niezbywalnym elementem naszej cywilizacji i tylko od człowieka, od nas samych zależy, jak będą nam służyć.

 

Wprowadzenie terminu POLIMERY do dyskursu publicznego pozwoli rozpocząć wiele pozytywnych działań wizerunkowych we współpracy z mediami i organizacjami społecznymi.

 

Zmiana wizerunku branży powinna ożywczo wpłynąć na sam biznes. Zejście z linii strzału ekologów, mediów, polityków, innych grup opiniotwórczych, powinno przynieść mierzalne biznesowe efekty. Taki stan rzeczy na pewno zostanie zauważony przez inwestorów zagranicznych. Wreszcie, może to być sygnał do konsolidacji przemysłu polimerowego, co zaowocuje wzrostem siły i znaczenia tej branży w całej gospodarce.