Referent ds. gospodarki odpadami

Chcesz podjąć wyzwanie, jakie postawi przed Tobą Plastica Sp. z o. o.?
Dołącz do nas już dziś i weź udział w budowaniu silnej pozycji naszych marek na rynku globalnym. Sprawdź aktualne oferty pracy i dołącz do naszego zespołu.
1ofert pracy
stanowisko

Referent ds. gospodarki odpadami

Data dodania: 2017-03-03
Data ważności: 2017-03-17

Zakres obowiązków

  • prowadzenie dokumentacji związanej z gospodarką odpadami
  • prowadzenie ewidencji odpadów wytworzonych i przekazywanych do utylizacji
  • współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie odbioru odpadów
  • współpraca z pracownikami w zakresie gospodarki odpadami

Wymagania

  • wykształcenie wyższe, preferowane: Ochrona Środowiska
  • minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w zakładzie produkcyjnym objętym Systemem Zarządzania ISO 9001/13485/14001 lub PN 18001
  • dobra znajomość oprogramowania MS Office – w szczególności Excel
  • znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
  • mile widziany Certyfikat Auditora Wewnętrznego ISO 9001 / 13485 / 14001/ PN 18001

Oferujemy

  • interesującą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • rzetelne i metodyczne wprowadzenie na nowe stanowisko 
  • szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę 
  • szeroki pakiet świadczeń socjalnych (w tym m.in. karta medyczna, zniżki do klubów fitness i instytucji kultury)

 

 

 

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Plastica Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).”.
powrót do listy ofertpowrót do listy ofert

aplikuj na ofertę:

Dodaj CV wybierz plik
Dodaj list motywacyjny wybierz plik
Akceptowane formaty plików to: doc, docx, odt, pdf.
* pola wymagane
Zmień język: pl en de ru
Ta strona wykorzystuje pliki cookies (pot.:ciasteczka)

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies (pol.: ciasteczka). Korzystając ze strony internetowej Plastica wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania zawartości naszych serwisów. Dowiedz sie więcej na temat polityki cookies »

zamknij

Polimery

Plastica Sp. z o.o. wspiera akcję społeczną POLIMERY PRZYJAZNE CZŁOWIEKOWI, POTRZEBNE LUDZIOM

 

Niewiele jest spraw, co do których Polacy są zgodni. Jedną z nich jest fatalny publiczny wizerunek tworzyw sztucznych. Przemysł tworzyw stał się dyżurnym „chłopcem do bicia” w Polsce i UE, jest obwiniany za wszelkie błędy i wypaczenia naszej cywilizacji. Czas na podjęcie działań, które w rozsądnej perspektywie pozwolą zmienić negatywne społeczne nastawienie wobec tworzyw.

 

Przede wszystkim najwyższy czas na wyrugowanie z przestrzeni publicznej koszmarka językowego „tworzywa sztuczne”. Ten termin natychmiast odrzuca każdego normalnego człowieka, jego ocieplenie i zmiana wizerunku na pozytywny wydaje się niemożliwa, albowiem nic co „sztuczne” nie może być przyjazne człowiekowi. Dlatego proponujemy zastąpienie koszmarka językowego terminem „tworzywa polimerowe”, a szerzej POLIMERY. Nazwa POLIMERY oddaje istotę rzeczy i nie jest obciążona negatywnymi asocjacjami i skojarzeniami wytworzonymi wokół koszmarka językowego. Jest nawet sympatyczna i, jak widać po logo akcji, da się za jej pomocą komunikować treści mające odzwierciedlenie w rzeczywistości.

 

Pamiętajmy, że jak mówi Pismo, na początku było Słowo. Język ma kluczowe znaczeniu w międzyludzkiej komunikacji i tworzeniu korzystnego lub negatywnego wizerunku. Krótko mówiąc: język tworzy rzeczywistość.

 

Celem akcji jest rozpropagowanie terminu POLIMERY, który w niedalekiej przyszłości powinien zastąpić koszmarek językowy. Przemysł polimerowy musi się zacząć w końcu bronić. Polimery są niezbywalnym elementem naszej cywilizacji i tylko od człowieka, od nas samych zależy, jak będą nam służyć.

 

Wprowadzenie terminu POLIMERY do dyskursu publicznego pozwoli rozpocząć wiele pozytywnych działań wizerunkowych we współpracy z mediami i organizacjami społecznymi.

 

Zmiana wizerunku branży powinna ożywczo wpłynąć na sam biznes. Zejście z linii strzału ekologów, mediów, polityków, innych grup opiniotwórczych, powinno przynieść mierzalne biznesowe efekty. Taki stan rzeczy na pewno zostanie zauważony przez inwestorów zagranicznych. Wreszcie, może to być sygnał do konsolidacji przemysłu polimerowego, co zaowocuje wzrostem siły i znaczenia tej branży w całej gospodarce.