Goldmedaille in Fußball Meisterschaft

Juni292016
Goldmedaille in Fußball Meisterschaft

Am 18. Juni 2016 in Gostków in der Nähe von Toruń fand IX Zonal Fußball-Meisterschaft die wurde von der Pommerschen Sonderwirtschaftszone organisiert.

Der Wettbewerb wurde von Vertretern von 13 Unternehmen zusammen mit Plastica Sp besucht. o.o. (Schumacher Packstoffwerk Graudenz Sp. Z oo, Tioman Sp. Z oo LLP, UMC Poland sp. Z oo, Yusen Logistics (Polen) Sp. Z oo, BAUS AT Sp. Z oo, Baumat Sp. Z oo Catherine Möbelzubehör sp. z oo, Lafarge Cement SA, Müller Kerzenfabrik SA, Nissin Logistics Sp. z oo, Polen Tokai Okaya Herstellung Sp. z oo), das Team PSSE Sp. o.o. und die Vertretung der Gemeinde Łysomice.

 

Plastica gewann den ersten Platz im Turnier und unsere Mitarbeiter - Krzysztof Kiełbowicz und Paul Mazurowski - erhielt die Titel der besten Torhüter und beste Fußballer.

Herzlichen Glückwunsch zu gewinnen und die Daumen drücken für die Leistung unseres Teams im nächsten Jahr.


zurück zur Aktualitätslistezurück zur Aktualitätsliste
Sprache ändern: pl en de ru
Diese Seite verwendet die Cookies-Dateien

Unser Service verwendet die Cookies-Dateien. Wenn Sie die Internetseite von Plastica Sp. z o.o. benutzen, stimmen Sie zu, dass wir die Cookies-Dateien verwenden, um Ihnen den Komfort bei der Durchsicht des Inhaltes unserer Services sicherzustellen. Erfahren Sie mehr zum Thema der Cookies-Politik »

zamknij

Polimery

Plastica Sp. z o.o. wspiera akcję społeczną POLIMERY PRZYJAZNE CZŁOWIEKOWI, POTRZEBNE LUDZIOM

 

Niewiele jest spraw, co do których Polacy są zgodni. Jedną z nich jest fatalny publiczny wizerunek tworzyw sztucznych. Przemysł tworzyw stał się dyżurnym „chłopcem do bicia” w Polsce i UE, jest obwiniany za wszelkie błędy i wypaczenia naszej cywilizacji. Czas na podjęcie działań, które w rozsądnej perspektywie pozwolą zmienić negatywne społeczne nastawienie wobec tworzyw.

 

Przede wszystkim najwyższy czas na wyrugowanie z przestrzeni publicznej koszmarka językowego „tworzywa sztuczne”. Ten termin natychmiast odrzuca każdego normalnego człowieka, jego ocieplenie i zmiana wizerunku na pozytywny wydaje się niemożliwa, albowiem nic co „sztuczne” nie może być przyjazne człowiekowi. Dlatego proponujemy zastąpienie koszmarka językowego terminem „tworzywa polimerowe”, a szerzej POLIMERY. Nazwa POLIMERY oddaje istotę rzeczy i nie jest obciążona negatywnymi asocjacjami i skojarzeniami wytworzonymi wokół koszmarka językowego. Jest nawet sympatyczna i, jak widać po logo akcji, da się za jej pomocą komunikować treści mające odzwierciedlenie w rzeczywistości.

 

Pamiętajmy, że jak mówi Pismo, na początku było Słowo. Język ma kluczowe znaczeniu w międzyludzkiej komunikacji i tworzeniu korzystnego lub negatywnego wizerunku. Krótko mówiąc: język tworzy rzeczywistość.

 

Celem akcji jest rozpropagowanie terminu POLIMERY, który w niedalekiej przyszłości powinien zastąpić koszmarek językowy. Przemysł polimerowy musi się zacząć w końcu bronić. Polimery są niezbywalnym elementem naszej cywilizacji i tylko od człowieka, od nas samych zależy, jak będą nam służyć.

 

Wprowadzenie terminu POLIMERY do dyskursu publicznego pozwoli rozpocząć wiele pozytywnych działań wizerunkowych we współpracy z mediami i organizacjami społecznymi.

 

Zmiana wizerunku branży powinna ożywczo wpłynąć na sam biznes. Zejście z linii strzału ekologów, mediów, polityków, innych grup opiniotwórczych, powinno przynieść mierzalne biznesowe efekty. Taki stan rzeczy na pewno zostanie zauważony przez inwestorów zagranicznych. Wreszcie, może to być sygnał do konsolidacji przemysłu polimerowego, co zaowocuje wzrostem siły i znaczenia tej branży w całej gospodarce.