Plastica Sp. z o.o. to jedno z miejsc wytwarzania wyrobów chłonnych w ramach funkcjonowania Grupy TZMO.
W tym miejscu powstają najbardziej zaawansowane technologicznie wyroby chłonne dla osób z inkontynencją oraz pieluszki dla dzieci, które docierają do coraz większego grona klientów i konsumentów na całym świecie.
W zależności od potrzeb naszych klientów, wytwarzamy wyroby chłonne dla osób z nietrzymaniem moczu z myślą o seniorach, osobach niesamodzielnych, z niepełnosprawnością, dzieciach, a także o osobach aktywnych, które zmagają się z problemami nietrzymania moczu. Należy tu wyróżnić wkładki urologiczne dla kobiet i mężczyzn, pieluchy anatomiczne, pieluchomajtki, majtki elastyczne, podkłady higieniczne i pieluszki dla dzieci.
Dysponujemy najnowszą technologią, infrastrukturą, wiedzą i wieloletnim doświadczeniem, co przyczynia się do projektowania i wytwarzania produktów dostosowanych do wymagań rynku. Ponadto, procesy technologiczne dzięki którym wytwarzamy wyroby wspomagane są systemami automatyki i robotyki przemysłowej wpływając bezpośrednio na efektywność procesu.
Wyroby chłonne zaklasyfikowane jako wyrób medyczny klasy I, wytwarzane są zgodnie z wymaganiami dotyczącymi bezpieczeństwa określonymi w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady 2017/745 (rozporządzenie MDR).
Więcej informacji na temat wyrobów chłonnych wytwarzanych w ramach Grupy TZMO na stronie: www.tzmo-global.com..
Zaangażowanie działów technologicznych, laboratoriów oraz jednostek B+R w rozwój wyrobów chłonnych stwarza idealne warunki do kreowania nowoczesnych rozwiązań, które wpływają nie tylko na jakości i komfortu użytkowania, ale także wpisują się w politykę gospodarki o obiegu zamkniętym tj. zero waste.
Niewiele jest spraw, co do których Polacy są zgodni. Jedną z nich jest fatalny publiczny wizerunek tworzyw sztucznych. Przemysł tworzyw stał się dyżurnym „chłopcem do bicia” w Polsce i UE, jest obwiniany za wszelkie błędy i wypaczenia naszej cywilizacji. Czas na podjęcie działań, które w rozsądnej perspektywie pozwolą zmienić negatywne społeczne nastawienie wobec tworzyw.
Przede wszystkim najwyższy czas na wyrugowanie z przestrzeni publicznej koszmarka językowego „tworzywa sztuczne”. Ten termin natychmiast odrzuca każdego normalnego człowieka, jego ocieplenie i zmiana wizerunku na pozytywny wydaje się niemożliwa, albowiem nic co „sztuczne” nie może być przyjazne człowiekowi. Dlatego proponujemy zastąpienie koszmarka językowego terminem „tworzywa polimerowe”, a szerzej POLIMERY. Nazwa POLIMERY oddaje istotę rzeczy i nie jest obciążona negatywnymi asocjacjami i skojarzeniami wytworzonymi wokół koszmarka językowego. Jest nawet sympatyczna i, jak widać po logo akcji, da się za jej pomocą komunikować treści mające odzwierciedlenie w rzeczywistości.
Pamiętajmy, że jak mówi Pismo, na początku było Słowo. Język ma kluczowe znaczeniu w międzyludzkiej komunikacji i tworzeniu korzystnego lub negatywnego wizerunku. Krótko mówiąc: język tworzy rzeczywistość.
Celem akcji jest rozpropagowanie terminu POLIMERY, który w niedalekiej przyszłości powinien zastąpić koszmarek językowy. Przemysł polimerowy musi się zacząć w końcu bronić. Polimery są niezbywalnym elementem naszej cywilizacji i tylko od człowieka, od nas samych zależy, jak będą nam służyć.
Wprowadzenie terminu POLIMERY do dyskursu publicznego pozwoli rozpocząć wiele pozytywnych działań wizerunkowych we współpracy z mediami i organizacjami społecznymi.
Zmiana wizerunku branży powinna ożywczo wpłynąć na sam biznes. Zejście z linii strzału ekologów, mediów, polityków, innych grup opiniotwórczych, powinno przynieść mierzalne biznesowe efekty. Taki stan rzeczy na pewno zostanie zauważony przez inwestorów zagranicznych. Wreszcie, może to być sygnał do konsolidacji przemysłu polimerowego, co zaowocuje wzrostem siły i znaczenia tej branży w całej gospodarce.