Nieprzerwanie od ponad 20-stu lat, inwestujemy w najnowsze rozwiązania techniki aby wzmacniać pozycję marek Grupy TZMO na rynku globalnym. Ostatnie inwestycje związane z automatyzacją i robotyzacją przyczyniły zwiększenia efektywności naszych procesów produkcyjno-logistycznych. Nowe inwestycje, które planujemy zrealizować do dnia 31 grudnia 2025 r. związane są z otrzymaniem III-ciej Decyzji o wsparciu z Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Planowane nakłady inwestycyjne to 50 mln PLN.
W czerwcu odbyła się już 11-sta edycja cyklicznego, sportowego wydarzenia jakim jest Olimpiada Grupy TZMO.
W tym roku nasza firma obchodzi wyjątkowy jubileusz 20-stulecia działalności gospodarczej Plastica Sp. z o.o. Jest to dla nas czas refleksji, podsumowań wyciągania wniosków na przyszłość, ale przede wszystkim ogromnej dumy co udało nam się wspólnie osiągnąć przez minione dwie dekady
Akcja “Szlachetna Paczka” w naszej firmie to nie tylko inicjatywa charytatywna, ale także wyraz troski o społeczność i zaangażowanie w pomoc tym, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji życiowej. Wspólnie podjęliśmy się misji tworzenia “Szlachetnych Paczek”, dostosowanych do konkretnych potrzeb rodzin czy osób, które potrzebują wsparcia.
Niewiele jest spraw, co do których Polacy są zgodni. Jedną z nich jest fatalny publiczny wizerunek tworzyw sztucznych. Przemysł tworzyw stał się dyżurnym „chłopcem do bicia” w Polsce i UE, jest obwiniany za wszelkie błędy i wypaczenia naszej cywilizacji. Czas na podjęcie działań, które w rozsądnej perspektywie pozwolą zmienić negatywne społeczne nastawienie wobec tworzyw.
Przede wszystkim najwyższy czas na wyrugowanie z przestrzeni publicznej koszmarka językowego „tworzywa sztuczne”. Ten termin natychmiast odrzuca każdego normalnego człowieka, jego ocieplenie i zmiana wizerunku na pozytywny wydaje się niemożliwa, albowiem nic co „sztuczne” nie może być przyjazne człowiekowi. Dlatego proponujemy zastąpienie koszmarka językowego terminem „tworzywa polimerowe”, a szerzej POLIMERY. Nazwa POLIMERY oddaje istotę rzeczy i nie jest obciążona negatywnymi asocjacjami i skojarzeniami wytworzonymi wokół koszmarka językowego. Jest nawet sympatyczna i, jak widać po logo akcji, da się za jej pomocą komunikować treści mające odzwierciedlenie w rzeczywistości.
Pamiętajmy, że jak mówi Pismo, na początku było Słowo. Język ma kluczowe znaczeniu w międzyludzkiej komunikacji i tworzeniu korzystnego lub negatywnego wizerunku. Krótko mówiąc: język tworzy rzeczywistość.
Celem akcji jest rozpropagowanie terminu POLIMERY, który w niedalekiej przyszłości powinien zastąpić koszmarek językowy. Przemysł polimerowy musi się zacząć w końcu bronić. Polimery są niezbywalnym elementem naszej cywilizacji i tylko od człowieka, od nas samych zależy, jak będą nam służyć.
Wprowadzenie terminu POLIMERY do dyskursu publicznego pozwoli rozpocząć wiele pozytywnych działań wizerunkowych we współpracy z mediami i organizacjami społecznymi.
Zmiana wizerunku branży powinna ożywczo wpłynąć na sam biznes. Zejście z linii strzału ekologów, mediów, polityków, innych grup opiniotwórczych, powinno przynieść mierzalne biznesowe efekty. Taki stan rzeczy na pewno zostanie zauważony przez inwestorów zagranicznych. Wreszcie, może to być sygnał do konsolidacji przemysłu polimerowego, co zaowocuje wzrostem siły i znaczenia tej branży w całej gospodarce.