wydarzenia

grudzień302024

WEEKEND CUDÓW, CZYLI SZLACHETNA PACZKA!

WEEKEND CUDÓW, CZYLI SZLACHETNA PACZKA!

Już po raz kolejny nasza firma, pokazała, że wspólnie czynimy dobro. Grudzień to magiczny czas, dlatego w tym roku ponownie wzięliśmy udział w Szlachetnej Paczce.



więcej »
grudzień102024

Festiwal Biegów Świętych Mikołajów

Festiwal Biegów Świętych Mikołajów

W miniony weekend, drużyna pracowników naszej firmy wzięła udział w corocznym Biegu Świętych Mikołajów, który odbył się w centrum miasta. To wyjątkowe wydarzenie, łączące sport, zabawę i świąteczną atmosferę, przyciągnęło wielu uczestników, w tym także naszą drużynę, która z entuzjazmem stawiła się na starcie.



więcej »
listopad192024

PLASTICA CUP JUŻ ZA NAMI!

PLASTICA CUP JUŻ ZA NAMI!

Z okazji jubileuszu 20-lecia Plastica Sp. z o.o. 16 listopada został zorganizowany Halowy Turniej Piłki Nożnej “Plastica Cup”. Turniej dedykowany był dla spółek Grupy TZMO. Była to doskonała okazja nie tylko do aktywności fizycznej, ale również do integracji pracowników oraz wspólnej zabawy. Do rozgrywek zgłosiło się 5 drużyn ze spółek Plastica, TZMO Centrum Logistyczne oraz Bella. Na boisku nie brakowało zaciętej rywalizacji, zaangażowania oraz sportowego ducha walki.



więcej »
wrzesień122024

VII edycja Wąbrzeskiej Dziesiątki

VII edycja Wąbrzeskiej Dziesiątki

7 września br. na Stadionie Miejskim im. Jana Wesołowskiego w Wąbrzeźnie odbyła się VII edycja Wąbrzeskiej Dziesiątki. Jest to coroczny bieg, który przyciąga do Wąbrzeźna kilkaset miłośników sportowej rywalizacji. Naszą firmę reprezentowało dziesięcioro pracowników. Drużyna Plastici miała do pokonania dystans 10km.



więcej »
lipiec122024

III Decyzja o wsparciu PSSE

III Decyzja o wsparciu PSSE

Nieprzerwanie od ponad 20-stu lat, inwestujemy w najnowsze rozwiązania techniki aby wzmacniać pozycję marek Grupy TZMO na rynku globalnym. Ostatnie inwestycje związane z automatyzacją i robotyzacją przyczyniły zwiększenia efektywności naszych procesów produkcyjno-logistycznych. Nowe inwestycje, które planujemy zrealizować do dnia 31 grudnia 2025 r. związane są z otrzymaniem III-ciej Decyzji o wsparciu z Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Planowane nakłady inwestycyjne to 50 mln PLN.



więcej »
Zmień język: pl en de ru
Ta strona wykorzystuje pliki cookies (pot.:ciasteczka)

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies (pol.: ciasteczka). Korzystając ze strony internetowej Plastica wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania zawartości naszych serwisów. Dowiedz sie więcej na temat polityki cookies »

zamknij

Polimery

Plastica Sp. z o.o. wspiera akcję społeczną POLIMERY PRZYJAZNE CZŁOWIEKOWI, POTRZEBNE LUDZIOM

 

Niewiele jest spraw, co do których Polacy są zgodni. Jedną z nich jest fatalny publiczny wizerunek tworzyw sztucznych. Przemysł tworzyw stał się dyżurnym „chłopcem do bicia” w Polsce i UE, jest obwiniany za wszelkie błędy i wypaczenia naszej cywilizacji. Czas na podjęcie działań, które w rozsądnej perspektywie pozwolą zmienić negatywne społeczne nastawienie wobec tworzyw.

 

Przede wszystkim najwyższy czas na wyrugowanie z przestrzeni publicznej koszmarka językowego „tworzywa sztuczne”. Ten termin natychmiast odrzuca każdego normalnego człowieka, jego ocieplenie i zmiana wizerunku na pozytywny wydaje się niemożliwa, albowiem nic co „sztuczne” nie może być przyjazne człowiekowi. Dlatego proponujemy zastąpienie koszmarka językowego terminem „tworzywa polimerowe”, a szerzej POLIMERY. Nazwa POLIMERY oddaje istotę rzeczy i nie jest obciążona negatywnymi asocjacjami i skojarzeniami wytworzonymi wokół koszmarka językowego. Jest nawet sympatyczna i, jak widać po logo akcji, da się za jej pomocą komunikować treści mające odzwierciedlenie w rzeczywistości.

 

Pamiętajmy, że jak mówi Pismo, na początku było Słowo. Język ma kluczowe znaczeniu w międzyludzkiej komunikacji i tworzeniu korzystnego lub negatywnego wizerunku. Krótko mówiąc: język tworzy rzeczywistość.

 

Celem akcji jest rozpropagowanie terminu POLIMERY, który w niedalekiej przyszłości powinien zastąpić koszmarek językowy. Przemysł polimerowy musi się zacząć w końcu bronić. Polimery są niezbywalnym elementem naszej cywilizacji i tylko od człowieka, od nas samych zależy, jak będą nam służyć.

 

Wprowadzenie terminu POLIMERY do dyskursu publicznego pozwoli rozpocząć wiele pozytywnych działań wizerunkowych we współpracy z mediami i organizacjami społecznymi.

 

Zmiana wizerunku branży powinna ożywczo wpłynąć na sam biznes. Zejście z linii strzału ekologów, mediów, polityków, innych grup opiniotwórczych, powinno przynieść mierzalne biznesowe efekty. Taki stan rzeczy na pewno zostanie zauważony przez inwestorów zagranicznych. Wreszcie, może to być sygnał do konsolidacji przemysłu polimerowego, co zaowocuje wzrostem siły i znaczenia tej branży w całej gospodarce.