7 сентября этого года команда из Пластичи приняла участие в 7-м издании Вонбжецкой Дзесьонтки.
На протяжении более 20 лет мы постоянно инвестируем в новейшие технологии, чтобы укрепить позиции брендов TZMO Group на мировом рынке. Недавние инвестиции, связанные с автоматизацией и роботизацией, повысили эффективность наших производственных и логистических процессов. Новые инвестиции, которые мы планируем осуществить до 31 декабря 2025 года, связаны с получением 3-го решения о поддержке со стороны Поморской особой экономической зоны. Запланированные инвестиционные расходы составляют 50 миллионов злотых.
В июне состоялся 11-й выпуск циклического спортивного мероприятия - Олимпиады Группы компаний "ТЗМО".
В этом году наша компания отмечает уникальный 20-летний юбилей деятельности ООО Plastica. Для нас это время размышлений, подведения итогов и выводов на будущее, но прежде всего - время гордости за то, чего мы достигли вместе за последние два десятилетия.
Кампания нашей компании "Благородная посылка" - это не только благотворительная инициатива, но и проявление заботы об обществе и стремление помочь тем, кто оказался в трудной жизненной ситуации. Вместе мы взяли на себя миссию по созданию "Благородных посылок", отвечающих конкретным потребностям семей или отдельных людей, нуждающихся в поддержке.
Niewiele jest spraw, co do których Polacy są zgodni. Jedną z nich jest fatalny publiczny wizerunek tworzyw sztucznych. Przemysł tworzyw stał się dyżurnym „chłopcem do bicia” w Polsce i UE, jest obwiniany za wszelkie błędy i wypaczenia naszej cywilizacji. Czas na podjęcie działań, które w rozsądnej perspektywie pozwolą zmienić negatywne społeczne nastawienie wobec tworzyw.
Przede wszystkim najwyższy czas na wyrugowanie z przestrzeni publicznej koszmarka językowego „tworzywa sztuczne”. Ten termin natychmiast odrzuca każdego normalnego człowieka, jego ocieplenie i zmiana wizerunku na pozytywny wydaje się niemożliwa, albowiem nic co „sztuczne” nie może być przyjazne człowiekowi. Dlatego proponujemy zastąpienie koszmarka językowego terminem „tworzywa polimerowe”, a szerzej POLIMERY. Nazwa POLIMERY oddaje istotę rzeczy i nie jest obciążona negatywnymi asocjacjami i skojarzeniami wytworzonymi wokół koszmarka językowego. Jest nawet sympatyczna i, jak widać po logo akcji, da się za jej pomocą komunikować treści mające odzwierciedlenie w rzeczywistości.
Pamiętajmy, że jak mówi Pismo, na początku było Słowo. Język ma kluczowe znaczeniu w międzyludzkiej komunikacji i tworzeniu korzystnego lub negatywnego wizerunku. Krótko mówiąc: język tworzy rzeczywistość.
Celem akcji jest rozpropagowanie terminu POLIMERY, który w niedalekiej przyszłości powinien zastąpić koszmarek językowy. Przemysł polimerowy musi się zacząć w końcu bronić. Polimery są niezbywalnym elementem naszej cywilizacji i tylko od człowieka, od nas samych zależy, jak będą nam służyć.
Wprowadzenie terminu POLIMERY do dyskursu publicznego pozwoli rozpocząć wiele pozytywnych działań wizerunkowych we współpracy z mediami i organizacjami społecznymi.
Zmiana wizerunku branży powinna ożywczo wpłynąć na sam biznes. Zejście z linii strzału ekologów, mediów, polityków, innych grup opiniotwórczych, powinno przynieść mierzalne biznesowe efekty. Taki stan rzeczy na pewno zostanie zauważony przez inwestorów zagranicznych. Wreszcie, może to być sygnał do konsolidacji przemysłu polimerowego, co zaowocuje wzrostem siły i znaczenia tej branży w całej gospodarce.