Plastica Sp. z o.o.

Frydrychowo 55
87-410 Kowalewo Pomorskie
Polen
Tel.:+48 56 684 3000
Fax: +48 56 684 3010
E-mail: plastica@tzmo-global.com
Plastica Sp. z o.o liegt ca.
30km von Toruń, 100km vom Flughafen
in Bydgoszcz, 150km vom Flughafen in Gdańsk
und 200km von Warszawa.
Um die Auskunft über die Ent - und Verladung zu erhalten, rufen Sie bitte unter folgender Telefonnummer an: +48 56 684 3054.

Bei Fragen zum Bewerbungsverfahren kontaktieren Sie bitte die Personalabteilung unter folgender Telefonnummer: +48 56 684 3143 oder +48 56 684 3148 bzw. per E-Mail: rekrutacja.plastica@tzmo-global.com.

Für die Themen die mit das Angebot bezogen sind kontaktieren Sie bitte mit entsprechende Abteilung:

Folien und Laminate – zfil.plastica@tzmo-global.com
Flexible Verpackungen und Recycling – zoir.plastica@tzmo-global.com
Medizinische Verpackungen und Aufdruck – zom.plastica@tzmo-global.com
Absorbierende Produkte – zwh.plastica@tzmo-global.com
Medizinische Produkte und Sterilisation – zwm.plastica@tzmo-global.com
Salveguarda – salveguarda.plastica@tzmo-global.com
aquascreen – aquascreen.plastica@tzmo-global.com

schreiben Sie an uns

Wenn Sie an anderen Themen interessiert sind, bitte kontaktieren Sie uns per E-Mail: plastica@tzmo.com.pl oder füllen Sie das Formular aus.

Plastica
  • Folien und Laminate

    Folien und Laminate

  • Verpackungen

    Verpackungen

  • Recycling

    Recycling

  • Saugfähige Produkte

    Saugfähige Produkte

  • Medizinische Erzeugnisse

    Medizinische Erzeugnisse

  • Medizinische Verpackungen BOM

    Medizinische Verpackungen BOM

  • Aquascreen

    Aquascreen

* Pflichtfelder
Meldung von Vertössen (sog. whistleblowing)

Wir ermöglichen es Ihnen, Verstöße gegen Gesetze und interne Vorschriften auf vertrauliche und sichere Weise zu melden, wie in der Richtlinie (EU) 2019/1937 des Europäischen Parlaments und des Rates vom 23. Oktober 2019 zum Schutz von Personen, die Verstöße gegen das Unionsrecht melden (sog. Hinweisgeber-Richtlinie) festgelegt.

Zeig mehr

Sprache ändern: pl en de ru
Diese Seite verwendet die Cookies-Dateien

Unser Service verwendet die Cookies-Dateien. Wenn Sie die Internetseite von Plastica Sp. z o.o. benutzen, stimmen Sie zu, dass wir die Cookies-Dateien verwenden, um Ihnen den Komfort bei der Durchsicht des Inhaltes unserer Services sicherzustellen. Erfahren Sie mehr zum Thema der Cookies-Politik »

zamknij

Polimery

Plastica Sp. z o.o. wspiera akcję społeczną POLIMERY PRZYJAZNE CZŁOWIEKOWI, POTRZEBNE LUDZIOM

 

Niewiele jest spraw, co do których Polacy są zgodni. Jedną z nich jest fatalny publiczny wizerunek tworzyw sztucznych. Przemysł tworzyw stał się dyżurnym „chłopcem do bicia” w Polsce i UE, jest obwiniany za wszelkie błędy i wypaczenia naszej cywilizacji. Czas na podjęcie działań, które w rozsądnej perspektywie pozwolą zmienić negatywne społeczne nastawienie wobec tworzyw.

 

Przede wszystkim najwyższy czas na wyrugowanie z przestrzeni publicznej koszmarka językowego „tworzywa sztuczne”. Ten termin natychmiast odrzuca każdego normalnego człowieka, jego ocieplenie i zmiana wizerunku na pozytywny wydaje się niemożliwa, albowiem nic co „sztuczne” nie może być przyjazne człowiekowi. Dlatego proponujemy zastąpienie koszmarka językowego terminem „tworzywa polimerowe”, a szerzej POLIMERY. Nazwa POLIMERY oddaje istotę rzeczy i nie jest obciążona negatywnymi asocjacjami i skojarzeniami wytworzonymi wokół koszmarka językowego. Jest nawet sympatyczna i, jak widać po logo akcji, da się za jej pomocą komunikować treści mające odzwierciedlenie w rzeczywistości.

 

Pamiętajmy, że jak mówi Pismo, na początku było Słowo. Język ma kluczowe znaczeniu w międzyludzkiej komunikacji i tworzeniu korzystnego lub negatywnego wizerunku. Krótko mówiąc: język tworzy rzeczywistość.

 

Celem akcji jest rozpropagowanie terminu POLIMERY, który w niedalekiej przyszłości powinien zastąpić koszmarek językowy. Przemysł polimerowy musi się zacząć w końcu bronić. Polimery są niezbywalnym elementem naszej cywilizacji i tylko od człowieka, od nas samych zależy, jak będą nam służyć.

 

Wprowadzenie terminu POLIMERY do dyskursu publicznego pozwoli rozpocząć wiele pozytywnych działań wizerunkowych we współpracy z mediami i organizacjami społecznymi.

 

Zmiana wizerunku branży powinna ożywczo wpłynąć na sam biznes. Zejście z linii strzału ekologów, mediów, polityków, innych grup opiniotwórczych, powinno przynieść mierzalne biznesowe efekty. Taki stan rzeczy na pewno zostanie zauważony przez inwestorów zagranicznych. Wreszcie, może to być sygnał do konsolidacji przemysłu polimerowego, co zaowocuje wzrostem siły i znaczenia tej branży w całej gospodarce.